19 juli 2014

Jag måste tillåta mig själv att bara åka med

Pappa flyttar till en lägenhet i stan. Dock letar han efter ett hus framöver. Mamma flyttar till en annan lägenhet i stan och jag och min familj flyttar in i deras gamla hus som numer är min mammas.

Jag vet inte vad jag håller på med hahaha. Måste bara tillåta mig själv att bara åka med.

Kan inte styra, bara att andas och släppa taget. Let gooooooo!!

Idag trodde jag igen att jag faktiskt är psykiskt sjuk. Jag var så övertygad att jag var nära att panik-ringa min terapeut som har semester och be henom att hämta upp mig och ta mig till psyket.
När jag är mitt i toket då har jag ingen aning om någonting. Helt blind.

Jag vet att jag inte är psykiskt sjuk, inte jämt, men när jag blir dysfunktionell då blir jag sjuk. I hjärnan, för då fungerar inte jag.

Vi flyttar snart in i mammas hus och mamma kommer inte längre finnas i byn. Jag klipper navelsträng här må ni veta! Theo, jag, Jakob och Jona. Det är min familj, vi ska bo i huset och göra det till vårt, vi ska bo där nu. Snart. I Oktober.
Mamma, hjälp. Jag får panik.
Martin med familj finns kvar. Men mamma hjälp!!!! Finns kvar i mitt liv jag är fortfarande så liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar